Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Web není nikdy hotový

Web není nikdy hotový

01.03.2021 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice

Pokud máte web proto, aby přinášel užitek, musíte se o něj starat. Musíte reagovat na to, jak se při jeho návštěvě chovají vaši potenciální zákazníci. Je potřeba měřit jeho výkon a snažit se najít optimální poměr mezi úsilím nutným pro udržení či zvyšování jeho účinnosti a jeho přínosem.

Web není nikdy hotový
Potřebujete web nebo výsledky?
Potřebujete web nebo výsledky?

Potřebujete web nebo výsledky?

27.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Strategie Výkon Výsledky Efektivnost

Nepotřebujete web - ten sám o sobě k ničemu není, pokud nepřivádí nové zákazníky. Potřebujete trvalé zlepšování nebo alespoň udržení pozice na trhu. Vyšší efektivnost. Lepší zákazníky. Výkon.

Výkon obchodníka B2B

26.02.2021 Petr Opletal Management Obchod CRM Akvizice

Co má být výsledkem práce obchodníka v B2B. Jak vyjádřit a ocenit výsledek. Jak omezit negativní efekty osobní vazby mezi obchodníkem a zástupcem zákazníka.

Automatizace
Automatizace

Automatizace

18.02.2021 Petr Opletal Office 365 SharePoint

Jak řídit mimořádné aktivity správně (efektivně). Nestandardní řešení pro nestandardní činnosti - např. řízení marketingové kampaně. Daly by se použít nástroje, které jsou součástí MS 365?

Metodika a evidence

Metodika a evidence

12.02.2021 Petr Opletal Management Marketing CRM Poptávka Rozhovor Telefon Mail

Proč se nevyplatí "zjednodušit" si život a improvizovat. Čím může být užitečná příprava. Kdy je prospěšné dogmatické dodržování pravidel pro zaznamenávání toho, co děláme.

Metodika a evidence

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.